zondag 5 december 2010

Weekweetjes 06/12-10/12


Buiten is het donker, binnen is het gezellig licht!

Maandag, dinsdag en woensdag zitten onze dagen goed vol gepland door juf Julie( stagiaire kleuteronderwijs aan de Arteveldehogeschool in Gent.)
Samen met haar maken we het gezellig in onze klas, we hangen veel kerstlichtjes op, spelen met licht,…en verder kan ik er eigenlijk nog niet veel over zeggen. Het is ook voor mij nog een verrassing!
Heeft er iemand zaklampen, gezellige kerstslingers, leuke nachtlampjes, kortom toffe lichtjes die we de komende 3 weken zouden mogen gebruiken? Breng gerust mee! We maken er een gezellige klas van! Ook verlengkabels en dominoblokjes zijn welkom, anders komen we niet toe met onze electriciteit! (Wel alles naamtekenen!)
En geen paniek, ook ik denk aan het milieu (en aan de rekening voor school), de lampjes zullen zeker niet allemaal een volledige dag branden, enkel tijdens gezellige godsdienst- of voorleesmomentjes.
Zo, het zijn korte weekweetjes! Ik zal deze week of volgend weekend een uitgebreider verslag uitbrengen van de activiteiten!

Liefs,
Juf Kaat
(Ps: ik kreeg al enkele bestelformulieren van de schoolfoto’s  terug zonder het belangrijke bijbestellingsnummer. Ik geef de verkeerde formuliertjes volgende week terug mee naar huis en dan komt alles snor!)