woensdag 25 mei 2011

Tsjing Tsjang Kaboem Knal Bots!!! Juuuuuf, mag het nog luider?

Aj aj aj , de blokfluiten heb ik toch maar lekker terug in de boekentas laten stoppen, die deden net iets te veel pijn aan de oren...
Maar verder is het zalig genieten in de klas met al die muzikanten! Jasper is niet weg te slaan van zijn accordeon en Luca daar horen we later nog van als bassist bij een of andere rockband!
Mauro laat dan weer samen met Izaak, Fleur en Kitana zijn danstalent zien! Lobke is zot van de belletjes, ik kan ze al niet meer van haar wegdenken...
Je ziet het, het is een drukte van vanjewelste in de klas, maar wel een gezellige drukte!
Tussendoor maakten we op 2,5 dagen reeds 9 gitaren, 6 trommels, 3 tamboerijnen, 3 sambaballen en 2 micro's. En ja hoor, het is al allemaal af, ik kon de kinderen bijna niet meer volgen... Juuuuf, ik heb dat nog niet gedaan, juuuuf mag ik nu??

Met andere woorden = het is super in de klas!
muziekjes in onze klas!