zondag 7 december 2014

Weekweetjes 11 tot 19 december: ik heb een lichtje, een lichtje bij!

Onze Nieuwjaarsbrief is dit jaar een liedje, we doen zo goed mogelijk ons best om het goed te kennen tegen de vakantie. Er komt ook een filmpje op de blog waarbij ik het liedje inzing zodat jullie thuis ook nog even kunnen oefenen...
We maakten het erg eenvoudig, want we hebben niet veel tijd!

Gezongen:
Ik heb een lichtje, een lichtje bij! Een lichtje met mijn wensjes, voor alle lieve mensjes!
Ik heb een lichtje, een lichtje bij!
Fluisterend gesproken:
Ik kom nu dichterbij, een kus van mij!

Maandag, dinsdag en woensdag komt juf Ciska terug, we mogen 3 dagen springen! Joepie!

Vanaf donderdag maken we het gezellig met veel lichtjes en kaarsjes, niet té veel hoor ik denk aan het milieu! :)
We maken onze nieuwjaarsbrieven, maken er een lichtje bij, leren ons liedje, luisteren naar verhaaltjes, kijken naar een schaduwspel, gaan eens even oefenen voor het kerstdorp op de grote school, gaan zwemmen,...


16/12
Voorlopig kan het zwemmen nipt doorgaan. We hebben net begeleiding genoeg.
Waarvoor nu al een oprechte dankjewel!