zaterdag 3 november 2012

Weekweetjes 5-23/11/'12


Blibs zijn mannetjes die op Mars leven. Ze zijn dol op onderbroeken, maar die zijn er niet op Mars. Ze komen ze op aarde zoeken, maar letten er wel op dat ze niet door mensen gezien worden. Van een rijtje onderbroeken die aan de waslijn in de tuin hangen te drogen, worden ze helemaal wild. Het is ongelooflijk wat ze met onderbroeken allemaal kunnen beleven!


3 weken lang komt er iemand logeren in onze klas. Het bedje van hekje Mimi mocht ik wegzetten, hij verzekerde me dit niet nodig te hebben. Hij kwam met zijn ruimteschip (of zoiets toch), we zullen het maandag of dinsdag wel zien zeker? Ik weet eigenlijk zelf niet goed wanneer hij aankomt...wel dat z'n naam BLIEP is, en dat hij op Mars woont. Hij stuurde me alvast een prentenboek op over zijn vrienden en familie en naar het schijnt toverde hij onze onthaalhoek in de klas ook reeds om tot een UFO!
Ik denk dan ook daarmee te starten op maandag, we zullen onze UFO eens verkennen  en piepen in het nieuwe prentenboek...


Tot snel met meer nieuws!
Bliep, bliep, bliep...