donderdag 20 oktober 2011

Joepie, er waren 2 jarigen!

Hieperdepiep hoera! Er is er eentje jarig, of neen oeps, er waren er al 2 jarig! De foto's lieten even op zich wachten...ze stonden dan ook op 3 verschillende toestellen! Juf Kaat toch! In het vervolg zorg ik dat mijn batterijtjes zijn opgeladen hoor!

Daan genoot met volle teugen en ging met heeeeeeel veeeeeel plezier in de klasbaasstoel zitten. De verjaardagsmedley zong hij deze keer niet mee, maar de glimlach op Daan z'n mond liet zien dat hij het goed vond! De kroon kon niet snel genoeg op zijn hoofd staan en ook de kaarsjes laten branden duurde hem te lang. "Mag ik blazen? Mag ik nu al blazen???"
Ze waren dan ook in 1 keer uit! Alleen het vuurwerkstokje vasthouden ging voor Daan iets te ver, dit mocht de juf doen....
Bedankt voor het cadeautje Daan, de autobaan is echt iets voor jou!
(PS: door op de collage te klikken kan je hem groter zien en ook makkelijk in je afbeeldingen opslaan.)

Bij Fébe verliep het in het begin zeeeer vlot! "Ik ben jarig, ik ben jarig, ik ben jarig, iedereen in de klas mocht het horen!" Iets minder vlot ging het toen we haar verjaardag begonnen te vieren. De verjaardagsstoel stond toch even te dicht bij de juf, Fébe bleef liever dicht bij haar vriendinnetjes zitten...lekker gezellig! De kaarsjes die mocht ikzelf uitblazen en het vuurwerk had Fébe liever niet! Maar geen probleem hoor, we vierden het op haar manier, en het was reuzeleuk! Bedankt voor het cadeautje Fébe, knutselen doe jij graag hé!


Posted by Picasa