zondag 24 februari 2013

Brief van stagiaire Eefje Bauwens aan alle ouders.







Beste ouder(s) en/of voogd

Mijn naam is Eefje Bauwens en ik ben studente kleuteronderwijs aan de katholieke hogeschool in Tielt.
Ik zal tijdens de week van 25 februari tem. 1 maart 2013 stage lopen bij juf Kaat en dus ook bij uw  kapoen.
De activiteiten voor wereldoriƫntatie en Godsdienst neem ik dan deels voor mijn rekening.

Voor een opdracht binnen wereldoriĆ«ntatie voorzie ik een uitstap naar de kapper, aangezien we die week rond thema ‘Knipperdeknip’ gaan werken.  Ik word hierbij begeleid door juf Kaat en nog 2 begeleiders die zullen meegaan ter plaatse. Deze uitstap zal doorgaan op donderdagnamiddag 28 februari 2013.
We zorgen ervoor dat we veilig en wel naar kapsalon Nicola Roberts (Stationstraat 2) stappen en we gaan daar een kijkje nemen wat een kapster/kapper nu eigenlijk allemaal doet.
We mogen daar dan eens in een kappersstoel zitten, we mogen eens ruiken aan de shampoo, we gaan luisteren naar het geluid van de haardroger en nog zoveel meer.
Ik hoop er samen met uw kleuter een leuke en boeiende uitstap van te maken en ik dank u alvast voor het vertrouwen.

Juf Eefje
Stagiaire bij juf Kaat